sâmbătă, 11 octombrie 2014

Sa facem cunostiinta. Eu sunt Catzaveica

Eu sunt Catzaveica. Varianta feminina a lui Catzavencu. Puteti sa va ganditi la ziarul cu acelasi nume, unde redactorii onanisti nu accepta muieri printre ei, sau la un alt Catzavencu. Oricare.
Puteti sa imi spuneti si Carcotasa, fiindca nu imi este rusine, ba chiar ma mandresc cu faptul ca sunt unul dintre discipolii lui Huidu si mai ales ai lui Gainusa.

De ce mi-am facut blog?
Ca sa ma plang! Da, nene, sa ma plang! Pe mine, lumea in care traiesc si tot ce imi sta in cale! Nici ca ma intereseaza ce parere aveti voi de asta, ca doar blogul meu e tarlaua mea proprie si personala. Cum s-ar zice, e privata mea, nu are nimeni voie sa se cac*-n ea. Numai eu am dreptul de a sta pe tronul Catzaveica.

Daca va place ce am de zis, stati pe aproape. Daca nu, fuga-mars la postacul onanist Zoso si acolitii lui cu mintea spalata mai ceva ca rufele alea din reclama la Bonux.
V-am pupat si ne citim data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu