miercuri, 7 decembrie 2016

Adult, vreau sa invat sa patinez in Bucuresti. Well, NU SE POATE!

Ma uitam cum cad olimpicii pe gheata saptamanile trecute si am zis ca pot si eu sa cad pe gheata la fel de bine aka m-am hotarat sa incerc sa patinez pentru prima data. Evident, m-am apucat sa ma interesez cum intru pe gheata prin patinoarele de mall.

Prima tentativa o dau la Afi Cotroceni, unde au ditai patinoarul, destul de liber in timpul saptamanii. Ca orice om dau un telefon sa ma asigur ca nu apar la patinoar ca floricica. Ei, acum incepe circul!
Nu am patine, deci trebuie sa inchiriez – 11 lei.
Nu stiu sa patinez, deci am nevoie de instructor. Spre stupoarea mea, 30 de minute cu instructorul fac aproape 30 lei!!!
Uau! Asta da tarif, as vrea sa iau si eu 1 leu pe minut, mai ales ca lucrez vreo 10-12 ore pe zi, zilnic. Dupa calculele mele, asta ar insemna vreo 720 lei pe zi, 5040 pe saptamana, 20160 pe luna! Sunt constienta ca patinoarul nu plateste instructorul cu 30 lei pe sedinta, dar totusi!
Cu tot cu intrare, costul unei sedinte de initiere cu instructor ajunge la 52 lei pentru 30 minute! Imens!
Oare nenicii de la patinoarul din Afi stiu ca au un business in Romania? In Romania unde un numar mare de muncitori inca sunt platiti cu 800 lei pe luna???
Dupa socul financiar, imi mai da una tinerelul “amabil” care a binevoit sa raspunda la telefonul de la patinoar: nu stie cand este patinoarul mai liber!
“Adica tu stai acolo, cu arena sub privire, zi de zi or in ture, whatever, dar nu ai habar cand vin in medie mai multi oameni sa patineze?” il intreb.
“Da.” imi raspunde el.
Sunt curioasa de ce o fi secret cand se umple patinoarul de plozi scapati din inchisorile numite scoala. Le aduce un profit faptul ca vin si refuz sa intru pe gheata fiindca este prea aglomerat, iar ca urmare ei pierd un client platitor de minim 18 lei?

Dupa ce m-am lamurit ca Afi nu merita osteneala, incerc la Liberty, un alt patinoar de mall.
Dau un telefon sa vedem cu ce ma pot uimi – din pacate nu am fost dezamagita. La patinoarul din Liberty se ofera servicii doar pentru copii. Daca vreau sa se uite la mine un instructor, pot sa negociez la negru o ora, face to face, ori sa imi aduc eu singura pe cineva. Al lor star al patinajului lucreaza doar cu minori. Din nefericire pentru mine, sunt trecuta binisor de 17 ani. Cu alte cuvinte, nu am ce cauta la ei, iar tinerelul de la telefon nu se sfieste sa imi spuna asta fara menajamente ori urma de client service.

Daca tot nu am gasit unde sa patinez la caldurica, incerc si la patinoarul din Drumul Taberei, poate poate acolo sunt conditii mai prietenoase. Se pare ca oamenii de acolo nu stiu sa foloseasca inca telefonul, ca nu raspunde nimeni.

In concluzie, daca esti adult si vrei sa incepi sa patinezi in Bucuresti, in Romania anului 2016, aproape 2017, iti pui pofta-n cui!
Nu exista servicii decente, la un pret decent, daca vrei sa patinezi. Ai doua variante: ori lasi o caruta de bani pe la un patinoar doar ca sa apuci sa incalti patinele si sa cazi prima oara in 30 de minute, ori te aventurezi de unul singur si te increzi in pokemonul suprem sa nu iti rupi gatul.

Ca de obicei, in teorie, exista numeroase posibilitati, dar in practica NU SE POATE!

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru a invata sa patinezi ca "un adult trecut binisor de 17 ani", recomand sa lasi blogurile, nu vei invata astfel si daca reusesti sa inveti, poate inveti si pe altii mai tarziu fiindca nu ti-ar sta rau cu "720 pe zi" (sau "20160 pe luna") si gandeste-te ca poti sa dublezi suma daca lucrezi si noaptea ! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. haha! culmea comentariilor: sa ii spui unui blogger sa lase blogurile

    RăspundețiȘtergere