vineri, 24 iulie 2015

Cum sa nu iti faci treaba, marca Peugeot Militari sau De ce sa evitati reprezentanta Peugeot

A venit vara, au mai scazut cheltuielile, zic sa imi repar masina, ca saraca arata ca un hobo din buricul NYului.
Zis si facut! RCAul, ITPul, hopa sus si hai la serviceul de cartier sa aranjam rotilele, ca la cat de dezumflate sunt, nu ajung prea departe cu ea. Problem solved, masina-i gata de drumul cel mare, la serviceul meu de “suflet”, Top Smart Auto, din Berceni, al lui Iacob Adrian.
Doar ca la un semafor ma manca pielea sa o iau pe o scurtatura, sa evit transeele de la metroul care inca nu pare sa mai ajunga la ruptul motului, chiar daca au trecut vreo 6 ani de la prima sapatura. Drumul Taberei stie de ce! Si Udrea si toti aia de au promis ca fac metrou la fiecare candidatura.

Revenind la problema, o iau pe scurtatura si in fata am un taxi. In loc sa rupa acceleratia, baiatu opreste, deci cu nervii de rigoare, opresc si eu si zic sa dau inapoi, sa trec de el ca nu stie a conduce. Numa ca insul se doveste mai dibace si trage in marsarier cu toata forta, rezultand o ruptura de “falca” la masinuta mea: toata bara din fata este crapata. Din fericire, nenea taxiu da RCAul si hai la constatare. Acolo, nenea “expertu” constata ca masina are si farul rupt, plus cateva indoituri prin spatele barei, dar baga mana in foc ca nu sunt din evenimentul disputat.
Din care alt eveniment or fi, doar el stie, ca eu accidente sau incidente nu am mai avut!
Anyway, ma pune sa zic la ce service vreau sa merg, zic de Top Smart Auto, el imi zice ca nu se poate, pot sa ma duc doar la reprezentanta Peugeot si ma pune sa semnez ca nu ma razgandesc intre timp. Cu actele in mana si masina botita ajung la reprezentanta.

Intru, gol. Ioc gagica la “front office”, ioc tehnicieni pe la service, ioc reprezentanti vanzari. O fi inchis si au uitat astia sa incuie usa? Nu, sunt in timpul programul, asa scrie pe usa. Hmmm...
Misunand prin zona, dau de biroul de conta, unde, minune! e o tanti care ma indruma catre biroul de service. Ajung, bat la usa, ioc raspuns. Inauntru este foarte evident ca sunt doi insi. Repet scena cu batutul la usa si nimic. Inapoi la tanti de la conta. Tipa vine pe branci, vizibil iritata, sa bata si ea la poarta raiului. Dupa ce nu primeste raspuns il suna pe unul dintre tipi si ii spune sa descuie usa.
Aham, trebuie sa il sune de partea cealalta a usii ca sa ii deschida. Clever! Si eu care zicem ca au inventat astia clanta...

Apare un baiat, descuie si ma invita inauntru cu un zambet ultra larg, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. In timpul discutiei, ma uit la bine la el, Stefan Rosu, pe nume. Dragut baiatul, necasatorit. Dar, business first – sa-mi vad masina reparata si apoi poate ne vedem si la o cafea.
Il ajuta un invatacel, Daniel Enache, despre care aflu ca este baiat de la vopsitorie, cu o ambitie mare.
Tot acum ma incanta Stefan cu povesti despre noul concept Peugeot, despre cum au plecat toti vechii angajati si cum o sa devina firma un competitor de seama pentru serviceurile mici. Evident, cu el, Stefan Rosu, la carma.
Dupa ceva povesti si un roman de “ce trebuie reparat” la masina, pe langa pagubele din accident, ramane sa ma sune cand primeste acceptul de la firma de asigurari.

Si trece o zi, trec doua, trece ziua cand trebuia sa ma sune, il sun eu pe el. Degeaba, apelurile sunt respinse ori ignorate. Dupa 5 zile, ma duc la ei, la reprezentanta sa ii caut pe astia doi si ce sa vezi?! sunt in sedinta si nu pot fi deranjati!!! Zau???
Cer audienta la directorul de reprezentanta, omul vine, discutam si imi promite ca rezolva personal situatia. A doua zi situatia este la fel de nerezolvata.

Timpul sa trecem la artileria grea: il sun pe Iacob Adrian, de la Top Smart Auto si in doua zile masina mea era in serviceul recomandat de el, sub supravegherea domnilor George si Eugen, iar eu imi vad de treaba cu o masina de schimb.
Ce am invatat din asta?

Sa nu mai dau pe la reprezentanta Peugeot, ca imi pierd timpul degeaba! Daca am ceva de rezolvat, ma duc la Top Smart Auto, la Iacob Adrian si rezolv imediat problema, la pret competitiv, nu la tarif umflat cu pompa, ca in reprezentanta. Ceea ce va recomand si voua! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu